Sorgente voor uw patiënt

Bij ons is uw patiënt in deskundige handen

Sorgente heeft medewerkers in dienst met passie voor voeding en zorg. De diëtisten en verpleegkundigen maar ook alle andere medewerkers van Sorgente krijgen een intensieve interne opleiding; Sorgente Academy garandeert deskundigheid op het gebied van voedingszorg thuis. Dit betekent dat patiënten professioneel en persoonlijk worden geholpen door onze medewerkers. Maar ook u kunt bellen voor inhoudelijke vragen over medische voeding of over problemen bij voedingszorg thuis. Onze diëtisten staan u graag te woord.

Begeleiding op maat

Nadat u een eerste aanvraag heeft gedaan voor uw patiënt, start er bij Sorgente een klantproces. Het klantenteam van Sorgente neemt contact op met uw patiënt. Een deskundige medewerker legt uit wat de klant kan verwachten, hoe wij te bereiken zijn en stemt de levering van de medische voeding af.
Sorgente past de dienstverlening zoveel mogelijk aan op de wensen en situatie van de klant. Wij geloven in begeleiding op maat.

Onze klantvoordelen op een rij

  • Het voorschrift (dieetadvies) van jou als arts of diëtist is uiteraard leidend. De levering van de medische voeding, zoals de voorkeur voor smaken, gaat in overleg met de klant. Sorgente levert alle grote merken sondevoeding (inclusief bijbehorende hulpmiddelen) en drinkvoeding.
  • Medische voeding die voor 15u wordt besteld, wordt op werkdagen nog dezelfde dag verstuurd en de volgende dag (dinsdag t/m zaterdag) geleverd.
    • Onze klanten kunnen via de webwinkel, telefonisch en via de e-mail hun medische voeding bestellen.
    • Via de webwinkel kan de klant gemakkelijk zelf 24 uur per dag, 7 dagen in de week online bestellen.
    • We kunnen, indien gewenst, ook afleveren op andere adressen dan het huisadres, zoals het werkadres of een adres van een familielid.
  • Een klant kan een eigen ‘Mijn Sorgente’ account aanmaken. Via het eigen account kan de klant, naast het plaatsen van bestellingen, eenvoudig:
    • alle vergoedingen inkijken;
    • de eigen bestelhistorie bekijken;
    • favoriete producten bijhouden;
    • en de persoonlijke gegevens beheren.
  • Alle klanten ontvangen met de eerste levering van medische voeding, uitgebreide schriftelijke informatie over onze dienstverlening. Alle informatiematerialen kan u ook als zorgprofessional via de webwinkel bekijken en bestellen.
  • Voor sondevoeding is onze voedingsverpleegkundige 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar voor hulp bij spoed.

Bestellingen worden binnen één werkdag geleverd